- -

Creació i difusió de la marca personal @agarmor5 en TikTok

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Creació i difusió de la marca personal @agarmor5 en TikTok

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Alonso López, Nàdia es_ES
dc.contributor.author García Moros, Alejandra es_ES
dc.date.accessioned 2024-09-19T18:20:47Z
dc.date.available 2024-09-19T18:20:47Z
dc.date.created 2024-07-26
dc.date.issued 2024-09-19 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/208388
dc.description.abstract [CA] En l'actualitat, les xarxes socials s han convertit en un mitjà essencial per a transmetre missatges. No obstant això, publicar no és suficient, s ha de saber com fer-ho perquè el nostre missatge arribe a l audiència que desitgem. També té una gran importància la marca personal, que és l empremta digital que deixem, una imatge construïda a través de la nostra presència en xarxes socials. En aquest context, TikTok ha experimentat una gran penetració en la societat i compta amb més de 1.500 milions d usuaris actius a nivell mundial, convertint-se en una plataforma molt influent en els últims anys. Així, el primer pas d aquest projecte ha estat realitzar una anàlisi exhaustiva d aquests elements per comprendre millor el context que ens envolta. L objectiu principal d aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és la creació, gestió i difusió de la identitat digital d @agarmor5, i aconseguir implantar aquesta marca en la plataforma de TikTok. El contingut principal serà de lifestyle, enfocat principalment a la publicació de Vlogs. La proposta de valor i una de les seues principals arrels és que aquest contingut es realitzarà en valencià. Per a obtenir aquest objectiu, el projecte recollirà l anàlisi de l entorn prèviament mencionat, una anàlisi dels referents i una altra anàlisi introspectiva per a crear una marca sòlida i en harmonia amb els seus valors. A més, es proposarà un pla de continguts adaptat als objectius de la marca. Finalment, es recolliran els resultats de la seua aplicació per a poder observar el compliment d aquests i el seu rendiment. es_ES
dc.description.abstract [EN] Nowadays, social networks have become an essential means of transmitting messages. However, publishing is not enough; you have to know how to do it so that your message reaches the audience you want to achieve. Also of significant importance is the personal brand, which is the digital brand that we have behind, an image built through our presence on social networks. In this context, TikTok has experienced significant penetration in society and has managed to gather millions of users, becoming a very influential Platform in recent years. Thus, the first step in this project has been to carry out an exhaustive analysis of these elements in order to understand better the context that surrounds us. The main objective of this Final Degree Project is to create, manage, and disseminate the digital identity of @agarmo5, and to implement this brand on the TikTok platform. The main content will be a lifestyle focused on the publication of Vlogs. The value proposition and one of the main challenges is that this content will be in Valencian. In order to achieve this objective, the project will include an analysis of the aforementioned environment, an analysis of the references, and another introspective analysis to create a solid brand that is in harmony with its values. In addition, a content plan adapted to the brand's objectives has also been made. Finally, the results of its application will be collected to observe the fulfilment of these and its performance. es_ES
dc.format.extent 52 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial (by-nc) es_ES
dc.subject Marca personal es_ES
dc.subject Creadora de contingut es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject TikTok es_ES
dc.subject Vlogs es_ES
dc.subject Personal branding es_ES
dc.subject Content creator es_ES
dc.subject Social media es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Creació i difusió de la marca personal @agarmor5 en TikTok es_ES
dc.title.alternative Creación y difusión de la marca personal @agarmor5 en TikTok es_ES
dc.title.alternative Creation and dissemination of the personal brand @agarmor5 on TikTok es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation García Moros, A. (2024). Creació i difusió de la marca personal @agarmor5 en TikTok. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208388 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\162377 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem