- -

Exploring Enotourism’s Impact on Winery Competitiveness through Online Data

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring Enotourism’s Impact on Winery Competitiveness through Online Data

Mostrar el registro completo del ítem

Baixauli, J.; Debon, A.; Cervelló-Royo, R.; Domenech, J. (2024). Exploring Enotourism’s Impact on Winery Competitiveness through Online Data. Editorial Universitat Politècnica de València. 111-118. https://doi.org/10.4995/CARMA2024.2024.17788

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/208395

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring Enotourism’s Impact on Winery Competitiveness through Online Data
Autor: Baixauli, Jose Debon, Ana Cervelló-Royo, Roberto Domenech, Josep
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Enotourism has become an increasingly popular form of tourism in the wine industry, offering visitors the opportunity to discover the wine culture, history, and production process while enjoying the natural and cultural ...[+]
Palabras clave: Digital footprint , Web scraping , Competitiveness , Supervised learning , Wineries , Hospitality
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962016
Fuente:
6th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2024).
DOI: 10.4995/CARMA2024.2024.17788
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2024/paper/view/17788
Título del congreso: CARMA 2024 - 6th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Fecha congreso: Junio 26-28, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem