- -

Is all that glitters gold? Exploring sustainability and business ethics education in ethics-friendly environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Is all that glitters gold? Exploring sustainability and business ethics education in ethics-friendly environments

Mostrar el registro completo del ítem

Seguí-Mas, E.; Tormo-Carbó, G.; Sigurjonsson, TO.; Arnardottir, AA. (2024). Is all that glitters gold? Exploring sustainability and business ethics education in ethics-friendly environments. International Journal of Sustainability in Higher Education. https://doi.org/10.1108/IJSHE-10-2022-0331

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/209286

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Is all that glitters gold? Exploring sustainability and business ethics education in ethics-friendly environments
Autor: Seguí-Mas, Elies Tormo-Carbó, Guillermina Sigurjonsson, Throstur Olaf Arnardottir, Audur Arna
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] PurposeThis study aims to identify students' perceptions of the importance and objectives of sustainability and business ethics education, considering contextual factors (ethics-friendly environments) and including ...[+]
Palabras clave: Sustainability , Business ethics , Higher education , Ethics-friendly environments: Student perceptions , Teaching
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
International Journal of Sustainability in Higher Education. (issn: 1467-6370 )
DOI: 10.1108/IJSHE-10-2022-0331
Editorial:
Emerald
Versión del editor: https://doi.org/10.1108/IJSHE-10-2022-0331
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem