Resumen:
|
[ES] Les organitzacions benèfiques representen un paper fonamental en la nostra societat. Estan compostes per voluntàries i voluntaris, persones que dediquen el seu temps, esforços i habilitats de manera altruista a una ...[+]
[ES] Les organitzacions benèfiques representen un paper fonamental en la nostra societat. Estan compostes per voluntàries i voluntaris, persones que dediquen el seu temps, esforços i habilitats de manera altruista a una causa. Les protectores d'animals, com altres organitzacions, reben nombroses consultes a través de distints canals de comunicació, consultes que solen ser recurrents i podrien gestionar-se de manera més eficient. L'objectiu principal d'aquest Treball de Fi de Grau és implementar un xatbot intel·ligent que puga atendre aquests missatges, permetent al voluntariat atendre tasques més especialitzades, optimitzant així el seu temps. A més, es busca millorar de manera integral la secció de contacte de la pàgina web baix el mateix propòsit. Per a això, es realitzarà una anàlisi de les consultes rebudes en els últims dos anys per identificar patrons i crear respostes estandarditzades. El desenvolupament del xatbot es durà a terme utilitzant plataformes i tecnologies destinades a aquesta finalitat.
[-]
[EN] Charitable organizations play a fundamental role in our society. They are composed of volunteers, individuals who dedicate their time, efforts, and skills altruistically to a cause. Animal shelters, like other ...[+]
[EN] Charitable organizations play a fundamental role in our society. They are composed of volunteers, individuals who dedicate their time, efforts, and skills altruistically to a cause. Animal shelters, like other organizations, receive numerous inquiries through various communication channels, inquiries that are often recurrent and could be managed more efficiently. The main objective of this Bachelor's Thesis is to implement an intelligent chatbot that can handle these messages, allowing volunteers to focus on more specialized tasks, thus optimizing their time. Additionally, the aim is to comprehensively improve the contact section of the website for the same purpose. To achieve this, an analysis of inquiries received in the last two years will be conducted to identify patterns and create standardized responses. The development of the chatbot will be carried out using platforms and technologies designed for this purpose.
[-]
|