- -

Diseño de estrategia de Inbound Marketing para un laboratorio de comunicaciones inmersivas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Diseño de estrategia de Inbound Marketing para un laboratorio de comunicaciones inmersivas

Show full item record

Llorca Algarra, SM. (2024). Diseño de estrategia de Inbound Marketing para un laboratorio de comunicaciones inmersivas. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/209660

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/209660

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño de estrategia de Inbound Marketing para un laboratorio de comunicaciones inmersivas
Secondary Title: Design of an Inbound Marketing Strategy for an immersive communications laboratory
Disseny d una estrategia d´Inbound Marketing per a un laboratori de comunicacions inmersives
Author: Llorca Algarra, Sergio Miguel
Director(s): Fernández Planells, Ariadna
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2024-09-23
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo se desarrolla una estrategia de inbound marketing o marketing de atracción para un laboratorio de comunicaciones inmersivas ubicado en la Universidad Politécnica de Valencia que no dispone de las ideas, ...[+]


[EN] This paper develops an inbound marketing strategy for an immersive communications laboratory located at the Polytechnic University of Valencia that lacks the ideas, contents and methods to communicate the activities ...[+]
Subjects: Realidad virtual , Telepresencia , Red 5G , Comunicación inmersiva , Inbound Marketing , Immersive communication , Virtual reality , Telepresence , 5G Network
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Social Media y Comunicación Corporativa-Màster Universitari en Mitjà social i Comunicació Corporativa
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record