- -

Navigating the Evolving Landscape of Higher Education: A Critical Examination of Governance and Policy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Navigating the Evolving Landscape of Higher Education: A Critical Examination of Governance and Policy

Mostrar el registro completo del ítem

Rubio, F.; Llopis-Albert, C.; Palacios-Marqués, D.; García-Hurtado, D.; Zeng, S. (2024). Navigating the Evolving Landscape of Higher Education: A Critical Examination of Governance and Policy. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 11(2):78-107. https://doi.org/10.4995/muse.2024.22210

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/210263

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Navigating the Evolving Landscape of Higher Education: A Critical Examination of Governance and Policy
Autor: Rubio, Francisco Llopis-Albert, Carlos Palacios-Marqués, Daniel García-Hurtado, Dayanis Zeng, Souzhen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The contemporary university has evolved into a multifaceted institution, serving not only as a hub for research, professional training, and knowledge dissemination, but also as a pivotal component of economic machinery ...[+]
Palabras clave: University senate , Governing council , Social council , Faculty , Governance policies , Socioeconomic development
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2024.22210
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2024.22210
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/Universitat Politècnica de València/Proyecto de Innovación y Mejora Educativa - Emergente (PIME E), convocatoria A+D 2023/1918/Metodología de Aprendizaje Basada en Proyectos (ABP) para la adquisición de Competencias Transversales (CT) e integración de Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)/
Agradecimientos:
This research was supported by Universitat Politècnica de València (UPV, Spain) within the program “Proyecto de Innovación y Mejora Educativa – Emergente (PIME E), Convocatoria A+D 2023”. Grant number 1918. Title of the ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem