- -

Exploring the language-culture-technology nexus through the lens of EFL Teachers in Chile

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring the language-culture-technology nexus through the lens of EFL Teachers in Chile

Mostrar el registro completo del ítem

Gonzalez-Vidal, T. (2024). Exploring the language-culture-technology nexus through the lens of EFL Teachers in Chile. The EuroCALL Review. 31(1):24-42. https://doi.org/10.4995/eurocall.2024.20358

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/210743

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring the language-culture-technology nexus through the lens of EFL Teachers in Chile
Autor: Gonzalez-Vidal, Tiare
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Modern Foreign Language (FL) instruction has recently called out for a language-culture-technology (LCT) nexus that could engage learners in transnational dialogue and interaction. This study focuses on the views of ...[+]
Palabras clave: Foreign language instruction , Culture , Technology , Curriculum integration , Teacher training , ICT
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2024.20358
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2024.20358
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem