- -

Determinación de ubicaciones comerciales mediante geomarketing Y AHP

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Determinación de ubicaciones comerciales mediante geomarketing Y AHP

Show full item record

Roig Tierno, H. (2012). Determinación de ubicaciones comerciales mediante geomarketing Y AHP. http://hdl.handle.net/10251/27606

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/27606

Files in this item

Item Metadata

Title: Determinación de ubicaciones comerciales mediante geomarketing Y AHP
Author: Roig Tierno, Honorat
Director(s): Buitrago Vera, Juan Manuel Baviera Puig, Maria Amparo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2012-09-27
Issued date:
Abstract:
[ES] La utilización conjunta de herramientas de geomarketing y métodos de decisión multicriterio constituyen una metodología de decisión objetiva para determinar y cuantificar el éxito de una futura apertura comercial.


[EN] The use of geomarketing tools and multi-criteria decision methods constitute an objective decision methodology to determine and quantify the success of future trade opening.
Subjects: Geomarketing , SIG , AHP , Oportunidades comerciales , Métodos de decisión multicriterio , Business opportunities , Multiple-criteria decision analysis
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Economía Agroalimentaria y del Medio Ambiente-Màster Universitari en Economia Agroalimentària i del Medi Ambient
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record