- -

Diseño, Implementación y Monitorización del Plan General de Marketing Digital de una Start-Up de Base Tecnológica

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Diseño, Implementación y Monitorización del Plan General de Marketing Digital de una Start-Up de Base Tecnológica

Show full item record

Ciorchina, LE. (2013). Diseño, Implementación y Monitorización del Plan General de Marketing Digital de una Start-Up de Base Tecnológica. http://hdl.handle.net/10251/33605.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/33605

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño, Implementación y Monitorización del Plan General de Marketing Digital de una Start-Up de Base Tecnológica
Author:
Director(s): Gil Gómez, Hermenegildo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Read date / Event date:
2013-09-25
Issued date:
Abstract:
EL PROYECTO VERSA SOBRE LA PUESTA EN MARCHA DE UNA START-UP DE COMERCIO ELECTRÓNICO BASADA EN UNA EXPERIENCIA PERSONALIZADA DEL CONSUMIDOR Y RADIOGRAFIANDO SUS HÁBITOS DE CONSUMO ONLINE MEDIANTE DISTINTAS TÉCNICAS DIGITALES ...[+]


THE PROJECT FOCUSES ON THE IMPLEMENTATION OF AN E-COMMERCE START-UP BASED ON A CUSTOMIZED EXPERIENCE OF THE DIGITAL CONSUMER AND ANALYSING HIS PATTERNS OF ONLINE SHOPPING BY MEANS OF DIFFERENT DIGITAL TECNIQUES AND WEB ...[+]
Subjects: MARKETING , DIGITAL , START-UP , EMPRESA , PLATAFORMA WEB , E-COMMERCE , COMERCIO ELECTRÓNICO , COMPAÑY , BUSINESS , WEB PLATFORM
Copyrigths: Cerrado
degree: Ingeniería en Telecomunicación-Enginyeria en Telecomunicació
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record