- -

Collaborative concept mapping activities in a classroom scenario

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Collaborative concept mapping activities in a classroom scenario

Mostrar el registro completo del ítem

Elorriaga Arandia, JA.; Arruarte Lasa, A.; Calvo Fabo, I.; Larrañaga Olagaray, M.; Rueda Molina, U.; Herrán Izagirre, E. (2011). Collaborative concept mapping activities in a classroom scenario. Behaviour and Information Technology. 32(12):1292-1304. https://doi.org/10.1080/0144929X.2011.632649

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34526

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Collaborative concept mapping activities in a classroom scenario
Autor: Elorriaga Arandia, Jon Ander Arruarte Lasa, Ana Calvo Fabo, Iñaki Larrañaga Olagaray, Mikel Rueda Molina, Urko Herrán Izagirre, Elena
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Métodos de Producción de Software - Centre d'Investigació en Mètodes de Producció de Software
Fecha difusión:
Resumen:
The aim of this study is to test collaborative concept mapping activities using computers in a classroom scenario and to evaluate the possibilities that Elkar-CM offers for collaboratively learning non-technical topics. ...[+]
Palabras clave: Concept maps , Collaborative learning , Computer aided learning , Moral development
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Behaviour and Information Technology. (issn: 0144-929X )
DOI: 10.1080/0144929X.2011.632649
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/0144929X.2011.632649
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2009-14380/ES/Investigacion Sobre Entornos Blended Y Aprendizaje Continuo/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV%2FEHU//EHU09%2F09/
info:eu-repo/grantAgreement/Eusko Jaurlaritza//IT421-10/
Agradecimientos:
This work has been partially supported by the Spanish Ministry of Education, grant TIN2009-14380, the University of the Basque Country UPV/EHU, grant (EHU09/09) and the Basque Government, grant IT421-10.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem