Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Herráiz Zornoza, Beatriz | es_ES |
dc.contributor.author | Carmona Server, Marta | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-01-15T12:34:27Z | |
dc.date.available | 2014-01-15T12:34:27Z | |
dc.date.created | 2013-09-27 | |
dc.date.issued | 2014-01-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/34922 | |
dc.description.abstract | This project treats on the analysis of the direction of photography of the film Fear and Loathing in Las Vegas, directed by the peculiar director Terry Gilliam. So we will take advantage of this analysis in order to do a brief comparison between the way of representing dream and hallucination experiences in the previous and back cinema to the nineties. Therefore, along these pages will study firstly the concept of onirism, in order to have cleared the key concept on which we will work on. Then we will analyze the technical and resources used in the direction of photography in order to surround the audience in not real worlds. We will focus on the analyzed film, to know about the particular style of its director and director of photography. | es_ES |
dc.description.abstract | El projecte que es presenta a continuació tracta sobre l'anàlisi de la direcció de fotografia de la pel·lícula Fear and loathing Las Vegas, dirigida pel peculiar cineasta Terry Gilliam. Així doncs, aprofitarem aquest anàlisi per tal de fer un breu repàs de la manera de representar experiències oníriques en el cinema anterior i posterior als anys noranta. Per tant, al llarg d'aquestes pàgines estudiarem primerament el concepte d'onirisme, per tal de tindre clar el concepte clau sobre el qual treballarem. A continuació analitzarem les tècniques i recursos utilitzats en la direcció de fotografia per tal d'envoltar a l'espectador en el món oníric centrant-nos sobre tot en la pel·lícula analitzada i l'estil característic del director i del director de fotografia d'aquesta . | es_ES |
dc.format.extent | 61 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | es_ES |
dc.subject | Onirisme | es_ES |
dc.subject | Anàlisi visual | es_ES |
dc.subject | Cinema | es_ES |
dc.subject | Dirección de fotografía | es_ES |
dc.subject | Nicola Pecorini | es_ES |
dc.subject | Visual analysis | es_ES |
dc.subject | Onirism | es_ES |
dc.subject | Direction of photography | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | El paper de la direcció de fotografia en la pel·lícula "Fear and loathing in Las Vegas (1998)". Noves representacions de l'onirisme al cinema occidental dels anys 90 | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Carmona Server, M. (2013). El paper de la direcció de fotografia en la pel·lícula "Fear and loathing in Las Vegas (1998)". Noves representacions de l'onirisme al cinema occidental dels anys 90. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/34922 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | Archivo delegado | es_ES |