- -

Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations

Mostrar el registro completo del ítem

Garrigós Simón, FJ.; Lapiedra Alcami, R.; Barberá Ribera, MT. (2012). Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations. Management Decision. 50(10):1880-1890. doi:10.1108/00251741211279657

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/36696

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose - Innovations, coupled with the advancement of new information and communication technologies (ICTs) and the evolution of the internet, have had a profound impact on the structure of firms and have altered the ...[+]
Palabras clave: Social networks , Community manager , Crowdsourcing, Innovation , Organizations , Communication technologies , Competitive strategy
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Management Decision. (issn: 0025-1747 )
DOI: 10.1108/00251741211279657
Editorial:
Emerald
Versión del editor: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=0025-1747&volume=50&issue=10&articleid=17063589&show=html
Patrocinador:
Universitat Politècnica de València, (PAID-00-10)
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem