- -

Looking beyond linguistic outcomes: active learning and professional competencies in higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Looking beyond linguistic outcomes: active learning and professional competencies in higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Montero Fleta, MB. (2012). Looking beyond linguistic outcomes: active learning and professional competencies in higher education. Elsevier. 46(1):1812-1819. doi:10.1016/j.sbspro.2012.05.384.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/37292

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Looking beyond linguistic outcomes: active learning and professional competencies in higher education
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
This pioneer study is rooted in a constructivist paradigm and undertakes an empirical research based on a content analysis of 400 digital job vacancies to find out the employability skills required by the job market. The ...[+]
Palabras clave: Professional competencies , Generic skills , Innovative learning
Derechos de uso: Reconocimiento - Compartir igual (by-sa)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.05.384
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.384
Título del congreso: World Conference on Educational Sciences
Lugar del congreso: Barcelona, Spain
Fecha congreso: February 2-5, 2012
Tipo: Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem