- -

La clase de violoncello: una aproximación desde la investigación-acción

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

La clase de violoncello: una aproximación desde la investigación-acción

Show full item record

Gómez García, L. (2013). La clase de violoncello: una aproximación desde la investigación-acción. http://hdl.handle.net/10251/38024

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/38024

Files in this item

Item Metadata

Title: La clase de violoncello: una aproximación desde la investigación-acción
Author: Gómez García, Laura
Director(s): Gomez-Pardo Gabaldon, Maria Elisa
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2013-09-25
Issued date:
Abstract:
[ES] La investigación en la acción ha sido la metodolgía empleada para demostrar la necesidad de que el reparto del tiempo de clase en el aula de violoncello esté destinado a cuatro apartados (técnica, repertorio, lectura ...[+]


[EN] Action research has been used as metodolgy to demonstrate why is necessary that violoncello classes have four parts (technique, repertoire, sight-reading, improvisation), getting, in this way, a musical training more ...[+]
Subjects: Investigación-acción , Violoncello , Improvisación , Action research , Improvisation
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Música-Màster Universitari en Música
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record