- -

Automated buyer profiling control based on human privacy attitudes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Automated buyer profiling control based on human privacy attitudes

Mostrar el registro completo del ítem

Such Aparicio, JM.; García-Fornes, A.; Botti Navarro, VJ. (2013). Automated buyer profiling control based on human privacy attitudes. Electronic Commerce Research and Applications. 12(6):386-396. doi:10.1016/j.elerap.2013.05.001.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/38085

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Automated buyer profiling control based on human privacy attitudes
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
In e-commerce applications, vendors can construct detailed profiles about customers¿ preferences, which is known as buyer profiling. These profiles can then be used by vendors in order to perform practices such as price ...[+]
Palabras clave: E-commerce , Privacy , Buyer profiling , Pseudonymity , Automated pseudonym change , Customer profiling , Agent-based e-commerce
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Electronic Commerce Research and Applications. (issn: 1567-4223 )
DOI: 10.1016/j.elerap.2013.05.001
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.elerap.2013.05.001
Patrocinador:
CONSOLIDER-INGENIO 2010 [CSD2007-00022]
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem