- -

Compañía de teatro Splai Castelló: Análisis de empresa y plan de marketing

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Compañía de teatro Splai Castelló: Análisis de empresa y plan de marketing

Show full item record

Sáez Martín, EM. (2013). Compañía de teatro Splai Castelló: Análisis de empresa y plan de marketing. http://hdl.handle.net/10251/43519

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/43519

Files in this item

Item Metadata

Title: Compañía de teatro Splai Castelló: Análisis de empresa y plan de marketing
Author: Sáez Martín, Eva María
Director(s): Pinotti Baldrich, Jose Luis
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2013-07-16
Issued date:
Abstract:
[EN] rom the analysis of the Splai Castelló theater company and its territory of operation –i.e., the Valencian Community– a marketing plan has been carried out based on the marketing model of arts and culture, establishing ...[+]


[ES] A partir del análisis de la empresa de teatro Splai Castelló y de su territorio de actuación, es decir, la Comunidad Valenciana, se ha llevado a cabo un plan de marketing basado en el modelo de marketing de las artes ...[+]
Subjects: Marketing , Cultura , Teatro , Culture , Theatre
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión Cultural-Màster Universitari en Gestió Cultural
Type: Tesis de máster

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record