Desde el lunes 3 y hasta el jueves 20 de marzo, RiuNet funcionará en modo de solo lectura a causa de su actualización a una nueva versión.
Mostrar el registro completo del ítem
Sousa, C. (2014). History and Nature of Science enriched Problem-Based Learning on the origins of biodiversity and of continents and oceans. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 1(2):142-159. https://doi.org/10.4995/muse.2014.2249
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44807
Título: | History and Nature of Science enriched Problem-Based Learning on the origins of biodiversity and of continents and oceans | |
Autor: | Sousa, Cristina | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The episode of the History of Science (HOS) on the theory of continental drift proposed by Alfred Wegener has been considered an excellent example for teaching students aspects of Nature of Science (NOS) and the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.4995/muse.2014.2249 | |
Tipo: |
|