- -

Reseña de Mancera, A. y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter: Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Reseña de Mancera, A. y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter: Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos

Show full item record

Moya Muñoz, P. (2014). Reseña de Mancera, A. y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter: Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 9:117-119. doi:10.4995/rlyla.2014.1705

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44868

Files in this item

Item Metadata

Title: Reseña de Mancera, A. y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter: Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos
Author: Moya Muñoz, Patricio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Issued date:
Abstract:
[ES] El presente documento reseña la obra de las profesoras Ana Mancera (de la Universidad de Sevilla) y Ana Pano (de la Universidad de Bolonia) llamada "El discurso político en Twitter: Análisis de los mensajes que trinan".[+]
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2014.1705
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/rlyla.2014.1705
Type: Artículo

References

Ghiassi, M., Skinner, J., & Zimbra, D. (2013). Twitter brand sentiment analysis: A hybrid system using n-gram analysis and dynamic artificial neural network. Expert Systems with Applications, 40(16), 6266-6282. doi:10.1016/j.eswa.2013.05.057

Mancera, A., y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter. Análisis de mensajes que "trinan". Barcelona: Anthropos.

Tumasjan, A., Sprenger, T., Sandner, P. y Welpe, I. (2010). "Predicting Elections with Twitter: What 140 Characters Reveal about Political Sentiment". Proceedings of the Fourth International AAAI Conference on Weblogs and Social Media. pp. 178-185. California.

Yus, F. (2010). Ciberpragmática 2.0. Barcelona: Ariel.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record