- -

Analisis promocional cinematográfico de la saga "Star Wars"

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Analisis promocional cinematográfico de la saga "Star Wars"

Show full item record

Correcher Sánchez, M. (2014). Analisis promocional cinematográfico de la saga "Star Wars". Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/45147

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45147

Files in this item

Item Metadata

Title: Analisis promocional cinematográfico de la saga "Star Wars"
Author: Correcher Sánchez, María
Director(s): Giménez López, José Luis
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Tecnologías Gráficas - Centre d'Investigació en Tecnologies Gràfiques
Read date / Event date:
2014-09-29
Issued date:
Abstract:
La industria del cine, hoy en día, es unos de los negocios más rentables que se conocen ya sea por la calidad de la historia que nos quieran narrar como la tecnología audiovisual moderna y avanzada, y dentro de esa ...[+]


The film industry today, is one of the most profitable businesses that are known either by the quality of the story that we want to tell as modern and advanced audiovisual technology, and within the industry, there is a ...[+]
Subjects: Star Wars , Trailer , Spot , Análisis promocional , Marketing , Campaña de marketing
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record