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The influence of the feel of product packaging on the perception of the oral-somatosensory texture of food

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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The influence of the feel of product packaging on the perception of the oral-somatosensory texture of food

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Piqueras Fiszman, B.; Spence, C. (2012). The influence of the feel of product packaging on the perception of the oral-somatosensory texture of food. Food Quality and Preference. 26(1):67-73. doi:10.1016/j.foodqual.2012.04.002

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45219

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Metadatos del ítem

Título: The influence of the feel of product packaging on the perception of the oral-somatosensory texture of food
Autor: Piqueras Fiszman, Betina Spence, Charles
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria
Fecha difusión:
Resumen:
Most of the published research on the perception of food texture has focused on what happens in-mouth during consumption. It is, however, important to note that people's judgments of food texture can also be influenced by ...[+]
Palabras clave: Consumer behaviour , Haptic input , Perception , Sensation transference , Texture
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Food Quality and Preference. (issn: 0950-3293 )
DOI: 10.1016/j.foodqual.2012.04.002
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.foodqual.2012.04.002
Agradecimientos:
Thanks to the Ministerio de Educacion (Spain) for the FPU scholarship awarded to B. P-F.
Tipo: Artículo

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