- -

Using combined eye tracking and word association in order to assess novel packaging solutions: A case study involving jam jars

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using combined eye tracking and word association in order to assess novel packaging solutions: A case study involving jam jars

Mostrar el registro completo del ítem

Piqueras Fiszman, B.; Velasco, C.; Salgado-Montejo, A.; Spence, C. (2013). Using combined eye tracking and word association in order to assess novel packaging solutions: A case study involving jam jars. Food Quality and Preference. 28(1):328-338. doi:10.1016/j.foodqual.2012.10.006

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45220

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using combined eye tracking and word association in order to assess novel packaging solutions: A case study involving jam jars
Autor: Piqueras Fiszman, Betina Velasco, Carlos Salgado-Montejo, Alejandro Spence, Charles
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria
Fecha difusión:
Resumen:
The present study utilized the techniques of eye tracking and word association in order to collect attentional information and freely-elicited associations from consumers in response to changing specific attributes of the ...[+]
Palabras clave: Eye tracking , Consumer attention , Packaging design , Word association , Conjoint analysis , Multiple factor analysis
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Food Quality and Preference. (issn: 0950-3293 )
DOI: 10.1016/j.foodqual.2012.10.006
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.foodqual.2012.10.006
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem