- -

Motivating PAU language testing candidates through mobile technology

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Motivating PAU language testing candidates through mobile technology

Mostrar el registro completo del ítem

Giménez López, JL.; García Laborda, J.; Magal Royo, T. (2011). Motivating PAU language testing candidates through mobile technology. Procedia Social and Behavioral Sciences. 15:12-16. doi:10.1016/j.sbspro.2011.03.042.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45459

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Motivating PAU language testing candidates through mobile technology
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Tecnologías Gráficas - Centre d'Investigació en Tecnologies Gràfiques
Fecha difusión:
Resumen:
Mobile learning permits combining the most motivating elements of online learning. When becoming a supplement to face-to-face education, it is likely to become a most motivating achievement in e-learning. Up to now, little ...[+]
Palabras clave: Foreign languages , High-stakes , M-learning , Motivation , Testing
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2011.03.042
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.03.042
Descripción: This article is published under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivatives License (CC BY NC ND). For non-commercial purposes you may distribute and copy the article and include it in a collective work (such as an anthology), provided you do not alter or modify the article, without permission from Elsevier. The original work must always be appropriately credited. Permission is not required for this non-commercial use. For commercial use please continue to request permission via RightsLink.
Patrocinador:
Ministry of Education of Spain, PAUER project [HUM2007- 66479-C02-01/FILO]
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem