- -

The Teaching-Learning Process in the Classroom Using Smartphones: Challenges and Opportunities

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

The Teaching-Learning Process in the Classroom Using Smartphones: Challenges and Opportunities

Show full item record

Palomares Chust, A.; Andrés Martínez, DD.; Peña Cerdán, A.; Ruiz García, JC.; Ballester Server, JV.; Antonino Daviu, E.; Villavieja Llorente, C.... (2013). The Teaching-Learning Process in the Classroom Using Smartphones: Challenges and Opportunities. International Journal of Technologies in Learning. 19(3):151-170. http://hdl.handle.net/10251/45746

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45746

Files in this item

Item Metadata

Title: The Teaching-Learning Process in the Classroom Using Smartphones: Challenges and Opportunities
Author: Palomares Chust, Alberto Andrés Martínez, David de Peña Cerdán, Antonio Ruiz García, Juan Carlos Ballester Server, José Vicente Antonino Daviu, Eva Villavieja Llorente, Carlos Esteban Andrés, Francisco Javier
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors
Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos Arquitectónicos - Departament de Projectes Arquitectònics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Departamento de Urbanismo - Departament d'Urbanisme
Issued date:
Abstract:
[EN] The TASCA (Tools and Strategies for Competencies Assessment) group of the Universitat Politècnica de València (UPV) is working towards integrating currently existing technological resources into the teaching-learning ...[+]
Subjects: Competencies assessment , Feedback , Classroom , BYOD , ARS
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
International Journal of Technologies in Learning. (issn: 2327-0144 )
Publisher:
Common Ground Publishing
Thanks:
Publication financed by the Vicerrectorado de Estudios y Convergencia Europea [ViceChancellor’s Office for Research and European Convergence] at Universitat Politècnica de València through the PIME project (A09/12).
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record