- -

Technology-enhanced learning scenarios based on digital ink &tablet PCs

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Technology-enhanced learning scenarios based on digital ink &tablet PCs

Mostrar el registro completo del ítem

Benlloch-Dualde, JV.; Buendía García, F. (2013). Technology-enhanced learning scenarios based on digital ink &tablet PCs. Procedia Social and Behavioral Sciences. 106:2583-2587. doi:10.1016/j.sbspro.2013.12.297.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/46081

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Technology-enhanced learning scenarios based on digital ink &tablet PCs
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors
Fecha difusión:
Resumen:
Numerous studies show that ICTs can bring about major changes in the classroom, thereby easing some of the problems associated with the traditional model of instruction. There is widespread consensus that digital-ink ...[+]
Palabras clave: Digital ink , Tablet PC , Pen-based technology , Conceptual maps , Instructional design
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2013.12.297
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.297
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem