- -

Virtual representations of the self: engaging teenagers in emotional regulation strategies learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Virtual representations of the self: engaging teenagers in emotional regulation strategies learning

Mostrar el registro completo del ítem

Wrzesien, M.; Rey, B.; Alcañiz Raya, ML.; Baños, R.; Gómez Martínez, M.; Pérez Lopez, DC.; Rodriguez Ortega, A.... (2012). Virtual representations of the self: engaging teenagers in emotional regulation strategies learning. En Annual Review of Cybertherapy and Telemedicine 2012. IOS Press. 248-252. doi:10.3233/978-1-61499-121-2-248

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/46641

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Virtual representations of the self: engaging teenagers in emotional regulation strategies learning
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Interuniversitario de Investigación en Bioingeniería y Tecnología Orientada al Ser Humano - Institut Interuniversitari d'Investigació en Bioenginyeria i Tecnologia Orientada a l'Ésser Humà
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
The aim of this paper is to present digital representations of humans (i.e., avatars) that look like the self, applied to the Mental Health (MH) field. Virtual Representations of the Self (VRS) are in our opinion a tool ...[+]
Palabras clave: Virtual reality , Avatars , Emotional regulation , Phobia
Derechos de uso: Cerrado
ISBN: 978-1-61499-120-5
Fuente:
Annual Review of Cybertherapy and Telemedicine 2012. (issn: 0926-9630 )
DOI: 10.3233/978-1-61499-121-2-248
Editorial:
IOS Press
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3233/978-1-61499-121-2-248
Serie: Studies in Health Technology and Informatics;181
Tipo: Capítulo de libro

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem