- -

Análisis y creación de una empresa de consultoría sobre Mobile Marketing

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis y creación de una empresa de consultoría sobre Mobile Marketing

Show full item record

Bonet Pons, JD. (2014). Análisis y creación de una empresa de consultoría sobre Mobile Marketing. http://hdl.handle.net/10251/48352.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/48352

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis y creación de una empresa de consultoría sobre Mobile Marketing
Author:
Director(s): Garrigós Simón, Fernando José
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2014-06-30
Issued date:
Abstract:
[ES] Este trabajo consiste en el análisis de la creación de una empresa de consultoría sobre Mobile Marketing mediante la creación de un plan de negocio. A través de éste se analizará la viabilidad del proyecto. Dentro ...[+]


[EN] This work is the analysis of the creation of a consulting firm Mobile Marketing by creating a business plan. Through this project feasibility will be analyzed. Inside it the various direct and indirect factors ...[+]
Subjects: Marketing , Empresas , Consultoría , Consulting
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Gestión de la Información-Màster Universitari en Gestió de la Informació
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record