- -

Social Media in destination marketing: An analysis using the example of Tourismus & Congress GmbH Region Bonn/Rhein-Sieg/Ahrweiler

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Social Media in destination marketing: An analysis using the example of Tourismus & Congress GmbH Region Bonn/Rhein-Sieg/Ahrweiler

Mostrar el registro completo del ítem

Eisenbeis, L. (2011). Social Media in destination marketing: An analysis using the example of Tourismus & Congress GmbH Region Bonn/Rhein-Sieg/Ahrweiler. http://hdl.handle.net/10251/48768.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/48768

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Social Media in destination marketing: An analysis using the example of Tourismus & Congress GmbH Region Bonn/Rhein-Sieg/Ahrweiler
Autor:
Director(es): Roig Merino, Bernat Scherl, Wolfgang
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Fecha acto/lectura: 2011-10-04
Resumen:
The World Wide Web and Social Media have become an essential aspect in today’s society: Already about half of the world population uses the Internet. Evidently also businesses from all industries have identified the ...[+]
Palabras clave: Social Media , Tourism marketing , Web 2.0 , Congress tourism
Derechos de uso: Cerrado
Titulación: Diplomado en Turismo-Diplomat en Turisme
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem