- -

Guiding in Tertiary Education: A Case Study on Social Networking and E-Learning Platforms

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Guiding in Tertiary Education: A Case Study on Social Networking and E-Learning Platforms

Mostrar el registro completo del ítem

Montero Fleta, MB.; Pérez Sabater, C. (2014). Guiding in Tertiary Education: A Case Study on Social Networking and E-Learning Platforms. Procedia Social and Behavioral Sciences. 159:410-414. doi:10.1016/j.sbspro.2014.12.398

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/49777

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Guiding in Tertiary Education: A Case Study on Social Networking and E-Learning Platforms
Autor: Montero Fleta, Maria Begoña Pérez Sabater, Carmen
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
In this paper we present an innovative treatment which involved students’ participation in online blogs in a university course of English for Specific Purposes (ESP). Mediation of teacher-learner through the university ...[+]
Palabras clave: Computer-Mediated-Communication , Web 2.0 , E-learning , Tertiary education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.12.398
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/ 10.1016/j.sbspro.2014.12.398
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem