- -

Student-Centered Teaching: an Experience at the Building Engineering School in Valencia, Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Student-Centered Teaching: an Experience at the Building Engineering School in Valencia, Spain

Mostrar el registro completo del ítem

Salandin, A. (2014). Student-Centered Teaching: an Experience at the Building Engineering School in Valencia, Spain. Elsevier. doi:10.1016/j.sbspro.2014.05.107

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/49912

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Student-Centered Teaching: an Experience at the Building Engineering School in Valencia, Spain
Autor: Salandin, Andrea
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
During the 2nd semester of the academic year 2012-13, with the aim to improve the learning process, to develop competences and skills and to maximise the opportunities for interaction between students and lecturers, and ...[+]
Palabras clave: Learning environment , Teaching-learning process , Competences , Teaching , Active learning strategies
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
(issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.05.107
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.107
Título del congreso: 4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2013)
Lugar del congreso: Barcelona, Spain
Fecha congreso: October 27-29, 2013
Tipo: Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem