Resumen:
|
The project is a subversive campaign (intervention in the public space for make
art to everyone at the same time questioning the museum’s figure) consists of 7
printed in large size. We used advertising’s resources to ...[+]
The project is a subversive campaign (intervention in the public space for make
art to everyone at the same time questioning the museum’s figure) consists of 7
printed in large size. We used advertising’s resources to sell an idea or message,
create a fictitious brand and a slogan on each poster (guerrilla communication). The
posters are composed by central illustration surrounded by a white background
that gives clarity and professionalism, made with techniques like watercolour, pencil,
pen and digital retouching. Along the illustration we find the brand “Postmodern
Postmortem” this brand try to synthesize the occidental thought. Where the death
of the ideologies is palpable in everywhere and the center of the life is the narcissistic
hedonism. To reinforce this message is incorporated into each poster one slogan
direct and simple, easy to understand (despite being written in English (universal
language)). All the illustrations are zombies who wear a aesthetics hipster, they’ve
missed some part of the body, they are empty, incomplete (critique of occidental
society), but trying to be aesthetic, all the time, fighting for not fall into what is
morbid (through wounds with a clean cut without blood). This project is critical to
our occidental society and global consumerism, who has forgotten everything that
happened and the direct relationship between their privileges and the deplorable
conditions in the rest of the world. With the main aim to give pause to the viewer/
pedestrian.
[-]
El projecte és una campanya subversiva (intervenció en l’espai públic per aconseguir
un art per a tothom al mateix temps que qüestiona la figura actual del museu)
composta per 7 cartells impresos en gran format. S’han ...[+]
El projecte és una campanya subversiva (intervenció en l’espai públic per aconseguir
un art per a tothom al mateix temps que qüestiona la figura actual del museu)
composta per 7 cartells impresos en gran format. S’han utilitzat recursos propis
de la publicitat per vendre una idea o transmetre el missatge, com la creació d’una
marca fictícia i un eslògan en cada cartell. Els cartells estan formats per una il·lustració
central envoltada per un fons blanc que li dona claredat i professionalitat,
realitzada amb tècniques a l’aigua, llapis, bolígraf i retoc digital. Junt la il·lustració
trobem la marca “Postmodern Postmortem”, amb un intent de reflectir la vessant
de pensament occidental on la mort dels ideals es palpable per tot arreu i el centre
és l’hedonisme narcisista. Per reforçar aquest missatge s’incorpora en cada cartell
un eslògan directe i senzill, fàcil d’entendre (a pesar d’estar escrit en anglès (llengua
universal)). Totes les il·lustracions són personatges zombies que vesteixen una estètica
Hipster, als quals els falta alguna part del cos, estan buits, incomplets (crítica
a la societat occidental), però intentant en tot moment que sigui estètic lluitant per
no caure en lo mòrbid ( a través de ferides amb un tall net amb absència de sang).
És un projecte crític amb la nostra societat actual occidental i global, hiperconsumista,
que ha oblidat tot passat i la relació directa que hi ha entre els seus privilegis
i les condicions deplorables a la resta del planeta. Amb la intenció principal de fer
reflexionar a l’espectador/ vianant .
[-]
|