- -

Postmodern Postmortem. Intervenció en l´espai

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Postmodern Postmortem. Intervenció en l´espai

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Pastor Aguilar, Marina es_ES
dc.contributor.author Miralles Toledo, Laia es_ES
dc.date.accessioned 2015-05-14T09:45:21Z
dc.date.available 2015-05-14T09:45:21Z
dc.date.created 2014-09
dc.date.issued 2015-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/50239
dc.description.abstract The project is a subversive campaign (intervention in the public space for make art to everyone at the same time questioning the museum’s figure) consists of 7 printed in large size. We used advertising’s resources to sell an idea or message, create a fictitious brand and a slogan on each poster (guerrilla communication). The posters are composed by central illustration surrounded by a white background that gives clarity and professionalism, made with techniques like watercolour, pencil, pen and digital retouching. Along the illustration we find the brand “Postmodern Postmortem” this brand try to synthesize the occidental thought. Where the death of the ideologies is palpable in everywhere and the center of the life is the narcissistic hedonism. To reinforce this message is incorporated into each poster one slogan direct and simple, easy to understand (despite being written in English (universal language)). All the illustrations are zombies who wear a aesthetics hipster, they’ve missed some part of the body, they are empty, incomplete (critique of occidental society), but trying to be aesthetic, all the time, fighting for not fall into what is morbid (through wounds with a clean cut without blood). This project is critical to our occidental society and global consumerism, who has forgotten everything that happened and the direct relationship between their privileges and the deplorable conditions in the rest of the world. With the main aim to give pause to the viewer/ pedestrian. es_ES
dc.description.abstract El projecte és una campanya subversiva (intervenció en l’espai públic per aconseguir un art per a tothom al mateix temps que qüestiona la figura actual del museu) composta per 7 cartells impresos en gran format. S’han utilitzat recursos propis de la publicitat per vendre una idea o transmetre el missatge, com la creació d’una marca fictícia i un eslògan en cada cartell. Els cartells estan formats per una il·lustració central envoltada per un fons blanc que li dona claredat i professionalitat, realitzada amb tècniques a l’aigua, llapis, bolígraf i retoc digital. Junt la il·lustració trobem la marca “Postmodern Postmortem”, amb un intent de reflectir la vessant de pensament occidental on la mort dels ideals es palpable per tot arreu i el centre és l’hedonisme narcisista. Per reforçar aquest missatge s’incorpora en cada cartell un eslògan directe i senzill, fàcil d’entendre (a pesar d’estar escrit en anglès (llengua universal)). Totes les il·lustracions són personatges zombies que vesteixen una estètica Hipster, als quals els falta alguna part del cos, estan buits, incomplets (crítica a la societat occidental), però intentant en tot moment que sigui estètic lluitant per no caure en lo mòrbid ( a través de ferides amb un tall net amb absència de sang). És un projecte crític amb la nostra societat actual occidental i global, hiperconsumista, que ha oblidat tot passat i la relació directa que hi ha entre els seus privilegis i les condicions deplorables a la resta del planeta. Amb la intenció principal de fer reflexionar a l’espectador/ vianant . es_ES
dc.format.extent 44 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Art subversiu es_ES
dc.subject Intervenció urbana es_ES
dc.subject Neoliberal es_ES
dc.subject Zombie es_ES
dc.subject Publicitat es_ES
dc.subject Postmodernisme es_ES
dc.subject.classification ESCULTURA es_ES
dc.subject.other Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts es_ES
dc.title Postmodern Postmortem. Intervenció en l´espai es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts es_ES
dc.description.bibliographicCitation Miralles Toledo, L. (2014). Postmodern Postmortem. Intervenció en l´espai. http://hdl.handle.net/10251/50239. es_ES
dc.description.accrualMethod Archivo delegado es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem