- -

Dirección de Operaciones en Empresas de Servicios: Un análisis de competencias y metodologías desde la perspectiva del estudiante (EEES)

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Dirección de Operaciones en Empresas de Servicios: Un análisis de competencias y metodologías desde la perspectiva del estudiante (EEES)

Show full item record

Martín-Peña, ML.; Díaz-Garrido, E.; Flores-Ureba, S. (2014). Dirección de Operaciones en Empresas de Servicios: Un análisis de competencias y metodologías desde la perspectiva del estudiante (EEES). Working Papers on Operations Management. 5(2):1-14. doi:http://dx.doi.org/10.4995/wpom.v5i2.3146.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/50246

Files in this item

Item Metadata

Title: Dirección de Operaciones en Empresas de Servicios: Un análisis de competencias y metodologías desde la perspectiva del estudiante (EEES)
Secondary Title: Operations Management in Services: An analysis of competence and methodologies from the perspective of student (EHEA)
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The importance of the service sector in developed economies and the growth in the numberof occupations employed in this sector requires, in New Degrees adapted to the EHEA, theinclusion of Operations Management subjects ...[+]


[ES] La importancia del sector servicios en las economías desarrolladas y el crecimiento del número de empleos ocupados en este sector, hace necesaria la inclusión de asignaturas de Dirección de Operaciones centradas ...[+]
Subjects: Competencias , Metodología Docente , Dirección de Operaciones en Servicio , Competences , Teaching Methodology , Operations Management in Service Corporations
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Source:
Working Papers on Operations Management. (eissn: 1989-9068 )
DOI: 10.4995/wpom.v5i2.3146
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/wpom.v5i2.3146
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record