- -

Web-based spatial training using handheld touch screen devices

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Web-based spatial training using handheld touch screen devices

Mostrar el registro completo del ítem

Martín Dorta, NN.; Saorín Pérez, JL.; Contero, M. (2011). Web-based spatial training using handheld touch screen devices. Journal of Educational Technology and Society. 14(3):163-177. http://hdl.handle.net/10251/50509

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/50509

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Web-based spatial training using handheld touch screen devices
Autor: Martín Dorta, Norena Natalia Saorín Pérez, José Luis Contero, Manuel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper attempts to harness the opportunities for mobility and the new user interfaces that handheld touch screen devices offer, in a non-formal learning context, with a view to developing spatial ability. This ...[+]
Palabras clave: Mobile learning , Spatial abilities , Spatial visualisation
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Educational Technology and Society. (issn: 1176-3647 ) (eissn: 1436-4522 )
Editorial:
International Forum of Educational Technology and Society
Versión del editor: http://www.ifets.info/journals/14_3/14.pdf
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/ME//EA2009-0025/ES/EVALUACIÓN Y DESARROLLO DE COMPETENCIAS ASOCIADAS A LA CAPACIDAD DE VISIÓN ESPACIAL EN LOS NUEVOS TÍTULO DE GRADO DE INGENIERÍA/
Agradecimientos:
This work is supported by the “Program for Studies and Analysis” (Project “Evaluation and development of competencies associated to the spatial ability in the new engineering undergraduate courses” ref. EA2009-0025) funded ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem