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A methodology based on profitability criteria for defining the partial defection of customers in non-contractual settings

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A methodology based on profitability criteria for defining the partial defection of customers in non-contractual settings

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Clemente Císcar, M.; San Matías Izquierdo, S.; Giner Bosch, V. (2014). A methodology based on profitability criteria for defining the partial defection of customers in non-contractual settings. European Journal of Operational Research. 239(1):276-285. doi:10.1016/j.ejor.2014.04.029

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/51314

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Metadatos del ítem

Título: A methodology based on profitability criteria for defining the partial defection of customers in non-contractual settings
Autor: Clemente Císcar, Mónica San Matías Izquierdo, Susana Giner Bosch, Vicent
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
The defection or churn of customers represents an important concern for any company and a central matter of interest in customer base analysis. An additional complication arises in non-contractual settings, where the ...[+]
Palabras clave: Marketing , Churn analysis , Non-contractual retailing , Cost benefit analysis , Multiobjective optimization
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
European Journal of Operational Research. (issn: 0377-2217 )
DOI: 10.1016/j.ejor.2014.04.029
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.ejor.2014.04.029
Tipo: Artículo

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