- -

Augmented Reality for the assessment of children's spatial memory in real settings

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Augmented Reality for the assessment of children's spatial memory in real settings

Mostrar el registro completo del ítem

Juan, M.; Mendez Lopez, M.; Pérez Hernández, E.; Albiol Pérez, S. (2014). Augmented Reality for the assessment of children's spatial memory in real settings. PLoS ONE. 9(12):113751-113771. doi:10.1371/journal.pone.0113751

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/52831

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Augmented Reality for the assessment of children's spatial memory in real settings
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Automática e Informática Industrial - Institut Universitari d'Automàtica i Informàtica Industrial
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
Short-term memory can be defined as the capacity for holding a small amount of information in mind in an active state for a short period of time. There are no available, specific, and adapted instruments to study the ...[+]
Palabras clave: Interdisciplinary projects , Human-computer interface , Interactive learning environments , Evaluation methodologies
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
PLoS ONE. (issn: 1932-6203 ) (eissn: 1932-6203 )
DOI: 10.1371/journal.pone.0113751
Editorial:
Public Library of Science
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0113751
Agradecimientos:
Funded by the Spanish Government (MINECO) and European Regional Development Fund (FEDER) in the CHILDMNEMOS project TIN2012-37381-C02-01, Gobierno de Aragon (Dpt. Industria e Innovacion), Fondo Social Europeo, Fundacion ...[+]
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem