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Language tourism in Spain as a motivation for chinese tourists

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Language tourism in Spain as a motivation for chinese tourists

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dc.contributor.advisor Mestre i Mestre, Eva María es_ES
dc.contributor.author Hu, Hanhan es_ES
dc.date.accessioned 2015-07-21T18:25:55Z
dc.date.available 2015-07-21T18:25:55Z
dc.date.created 2015-07-21
dc.date.issued 2015-07-21 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/53555
dc.description.abstract Language tourism has developed dramatically in recent years as part of cultural tourism. Despite sharp increasing demand for learning Spanish and traveling in Spain in the market of Chinese tourists, language tourism is still not well known in Spain. In this final project, the aim is to analyse this phenomenon, starting with the introduction of the concept of language tourism and the current situation of language tourism especially in the case of Chinese tourists in Spain. Secondly, the potential market of Chinese tourists will be analysed. The analysis will be divided into two parts, demand and supply. After that, some specific possibilities of development will be put forward. Finally, the work will show the effects and importance of language tourism as part of cultural tourism for Spain. es_ES
dc.description.abstract El turismo lingüístico ha aumentado de manera espectacular en los últimos años, como parte de turismo cultural. A pesar de ese aumento de demanda para aprender español y viajar en España en el mercado de turistas chinos, el turismo lingüístico no es muy conocido en España. Este trabajo final de grado es un estudio de turismo lingüístico, del español como una lengua extrajera también una motivación de viaje para los turistas chinos. En primer lugar, se ha elaborado una pequeña introducción al turismo lingüístico y un análisis de la situación actual de España sobre este nuevo modelo de turismo. Seguidamente, el análisis de mercado se ha dividido en dos parte, las ofertas en España y la demanda de China. En tercer lugar, se ha descrito las posibles oportunidades y amanezcas. Tras evaluar estos aspectos el trabajo expone los posibles efectos e importancia del turismo lingüístico como parte del turismo cultural en España. es_ES
dc.format.extent 50 es_ES
dc.language Español es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Language tourism es_ES
dc.subject Aprender castellano es_ES
dc.subject Spanish learning es_ES
dc.subject Chinese tourists es_ES
dc.subject Cultural tourism es_ES
dc.subject Linguistic tourism es_ES
dc.subject Chinese market. es_ES
dc.subject Turismo cultural es_ES
dc.subject Turismo lingüístico es_ES
dc.subject Mercado chino es_ES
dc.subject.classification FILOLOGIA INGLESA es_ES
dc.subject.other Grado en Turismo-Grau en Turisme es_ES
dc.title Language tourism in Spain as a motivation for chinese tourists es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Hu, H. (2015). Language tourism in Spain as a motivation for chinese tourists. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/53555 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\25063 es_ES


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