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Strategic analysis of the service industry in the middle east, opportunity identification, chanllenges and business expansión gaps, same academy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Strategic analysis of the service industry in the middle east, opportunity identification, chanllenges and business expansión gaps, same academy

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Sáez Martínez, L. (2015). Strategic analysis of the service industry in the middle east, opportunity identification, chanllenges and business expansión gaps, same academy. http://hdl.handle.net/10251/53653.

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Título: Strategic analysis of the service industry in the middle east, opportunity identification, chanllenges and business expansión gaps, same academy
Autor: Sáez Martínez, Lluís
Director(es): Gracia Calandin, Carlos Pablo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha acto/lectura:
2015-07
Fecha difusión:
Resumen:
Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales (Riunet)


[EN] This report aims to summarise the main challenges and opportunities western firms may face when adopting an internationalisation strategy. The analysis starts from a corporate perspective to further investigate ...[+]
Palabras clave: Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales , Análisis estratégico , Empresa de servicios
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Ingeniero de Organización Industrial-Enginyer d'Organització Industrial
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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