- -

Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper"

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper"

Show simple item record

Files in this item

dc.contributor.advisor Palacio Samitier, Daniel es_ES
dc.contributor.author Zulueta Álvarez, Casilda Alejandra de es_ES
dc.date.accessioned 2015-09-14T12:14:07Z
dc.date.available 2015-09-14T12:14:07Z
dc.date.created 2015-07-21
dc.date.issued 2015-09-14 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/54592
dc.description.abstract El present projecte conté la descripció, explicació i raonament de les tasques realitzades durant la producció de Pepper, un videojoc per a xiquets i xiquetes que tracta sobre el sexisme mitjançant una analogia constant entre realitat i teatre. El disseny de concepte, d’una banda, i la direcció artística, de l’altra, han sigut les meues tasques a desenvolupar des del començament del projecte. D’aquesta doble responsabilitat espere haver obtingut un resultat que unifique història i imatge, ja que totes dues se supediten a les necessitats narratives del mitjà. En altres paraules, dins les limitacions d’un tema tan seriós com la discriminació de gènere, he procurat mantindre en la concepció i en l’estil visual una experiència de joc positiva i satisfactòria, sense oblidar mai la vessant educativa del producte. es_ES
dc.description.abstract The present project contains the description, explanation and reasoning of the executed tasks during the production of Pepper, a video game for boys and girls about sexism, made by means of a constant analogy between reality and theatre. The concept design, in one side, and the art direction, in the other, have been my duties since the beginning of the project. With this double responsibility I hope I have obtained a result that unifies story and image, since both of them are subject to the storytelling needs of the media. In other words, on parallel with the limitations of such a serious topic as the gender discrimination, I have endeavoured to maintain a possitive plus satisfactory game experience in the conceptual and visual style, without ever forgeting the educational nature of the product es_ES
dc.format.extent 45 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Videojocs es_ES
dc.subject Sexisme es_ES
dc.subject Disseny de concepte es_ES
dc.subject Direcció artística es_ES
dc.subject Videogame es_ES
dc.subject Sexism es_ES
dc.subject Concept design es_ES
dc.subject Art direction es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper" es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.description.bibliographicCitation Zulueta Álvarez, CAD. (2015). Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper". http://hdl.handle.net/10251/54592 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\23616 es_ES


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record