dc.contributor.advisor |
Palacio Samitier, Daniel
|
es_ES |
dc.contributor.author |
Zulueta Álvarez, Casilda Alejandra de
|
es_ES |
dc.date.accessioned |
2015-09-14T12:14:07Z |
|
dc.date.available |
2015-09-14T12:14:07Z |
|
dc.date.created |
2015-07-21 |
|
dc.date.issued |
2015-09-14 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10251/54592 |
|
dc.description.abstract |
El present projecte conté la descripció, explicació i raonament de les tasques realitzades
durant la producció de Pepper, un videojoc per a xiquets i xiquetes que tracta sobre el
sexisme mitjançant una analogia constant entre realitat i teatre.
El disseny de concepte, d’una banda, i la direcció artística, de l’altra, han sigut les meues
tasques a desenvolupar des del començament del projecte. D’aquesta doble
responsabilitat espere haver obtingut un resultat que unifique història i imatge, ja que
totes dues se supediten a les necessitats narratives del mitjà. En altres paraules, dins les
limitacions d’un tema tan seriós com la discriminació de gènere, he procurat mantindre
en la concepció i en l’estil visual una experiència de joc positiva i satisfactòria, sense
oblidar mai la vessant educativa del producte. |
es_ES |
dc.description.abstract |
The present project contains the description, explanation and reasoning of the executed tasks
during the production of Pepper, a video game for boys and girls about sexism, made by
means of a constant analogy between reality and theatre.
The concept design, in one side, and the art direction, in the other, have been my duties since
the beginning of the project. With this double responsibility I hope I have obtained a result
that unifies story and image, since both of them are subject to the storytelling needs of the
media. In other words, on parallel with the limitations of such a serious topic as the gender
discrimination, I have endeavoured to maintain a possitive plus satisfactory game experience
in the conceptual and visual style, without ever forgeting the educational nature of the
product |
es_ES |
dc.format.extent |
45 |
es_ES |
dc.language |
Catalán |
es_ES |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de València |
es_ES |
dc.rights |
Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) |
es_ES |
dc.subject |
Videojocs |
es_ES |
dc.subject |
Sexisme |
es_ES |
dc.subject |
Disseny de concepte |
es_ES |
dc.subject |
Direcció artística |
es_ES |
dc.subject |
Videogame |
es_ES |
dc.subject |
Sexism |
es_ES |
dc.subject |
Concept design |
es_ES |
dc.subject |
Art direction |
es_ES |
dc.subject.classification |
COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD |
es_ES |
dc.subject.other |
Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual |
es_ES |
dc.title |
Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper" |
es_ES |
dc.type |
Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado |
es_ES |
dc.rights.accessRights |
Abierto |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art |
es_ES |
dc.description.bibliographicCitation |
Zulueta Álvarez, CAD. (2015). Concepte i direcció artística d’un serious game: "Pepper". http://hdl.handle.net/10251/54592 |
es_ES |
dc.description.accrualMethod |
TFGM |
es_ES |
dc.relation.pasarela |
TFGM\23616 |
es_ES |