- -

Inclusive schools: literature review and proposal of an inclusive middle school model for San Salvador, El Salvador

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Inclusive schools: literature review and proposal of an inclusive middle school model for San Salvador, El Salvador

Mostrar el registro completo del ítem

Acevedo Alas, K. (2015). Inclusive Schools: Literature Review and Proposal of an Inclusive Middle School Model for San Salvador, El Salvador. http://hdl.handle.net/10251/55538.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/55538

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Inclusive schools: literature review and proposal of an inclusive middle school model for San Salvador, El Salvador
Autor: Acevedo Alas, Katia
Director(es): Miguel Molina, Mª del Rosario de
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2015-09-17
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this Final Dissertation (TFM) is to propose an improved model of inclusive school for a city in El Salvador to support the economic development of the country through education policies. The work will ...[+]
Palabras clave: Inclusive education , Inclusive school , Middle school , Education in El Salvador , Development , Countries in development , UNESCO , Inclusiveness , El Salvador , San Salvador
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem