- -

Evaluating intelligent interfaces for post-editing automatic transcriptions of online video lectures

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Evaluating intelligent interfaces for post-editing automatic transcriptions of online video lectures

Mostrar el registro completo del ítem

Valor Miró, JD.; Spencer, RN.; Pérez González De Martos, AM.; Garcés Díaz-Munío, GV.; Turró Ribalta, C.; Civera Saiz, J.; Juan Císcar, A. (2014). Evaluating intelligent interfaces for post-editing automatic transcriptions of online video lectures. Open Learning: The Journal of Open and Distance Learning. 29(1):72-85. doi:10.1080/02680513.2014.909722

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/55925

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluating intelligent interfaces for post-editing automatic transcriptions of online video lectures
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario Mixto Tecnológico de Informática - Institut Universitari Mixt Tecnològic d'Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
Video lectures are fast becoming an everyday educational resource in higher education. They are being incorporated into existing university curricula around the world, while also emerging as a key component of the open ...[+]
Palabras clave: Video lectures , Online learning , Modes of interaction , Automatic speech recognition , User evaluations
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Open Learning: The Journal of Open and Distance Learning. (issn: 0268-0513 )
DOI: 10.1080/02680513.2014.909722
Editorial:
Taylor & Francis (Routledge): SSH Titles
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/02680513.2014.909722
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem