Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Casanova Colón, José | es_ES |
dc.date.accessioned | 2009-06-22T07:24:50Z | |
dc.date.available | 2009-06-22T07:24:50Z | |
dc.date.issued | 2009-06-22T07:24:50Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/5623 | |
dc.description.abstract | En primer lloc es mostra, per mitjà d'exemples, que tots estem acostumats a emprar un nombre raonable de xifres significatives en les nostres activitats quotidianes i que, tanmateix, molts estudiants en donen una quantitat desproporcionada com a resultat de qualsevol exercici. A continuació s'introdueix el concepte de xifra significativa, s'exposen les regles per identificar-les i les d'arredoniment i, finalment, es donen criteris generals sobre la manera de dur a terme els càlculs i de presentar resultats. | es_ES |
dc.description.uri | https://polimedia.upv.es/visor/?id=b8b081cc-b4a3-c04f-8a0b-77b898413d1b | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Resolució de problemes | es_ES |
dc.subject | Xifres significatives | es_ES |
dc.subject | Presentació de resultats | es_ES |
dc.subject.classification | MECANICA DE LOS MEDIOS CONTINUOS Y TEORIA DE ESTRUCTURAS | es_ES |
dc.title | Xifres Significatives | es_ES |
dc.type | Objeto de aprendizaje | es_ES |
dc.lom.learningResourceType | Polimedia | es_ES |
dc.lom.interactivityLevel | Bajo | es_ES |
dc.lom.semanticDensity | Bajo | es_ES |
dc.lom.intendedEndUserRole | Alumno | es_ES |
dc.lom.context | Primer ciclo | es_ES |
dc.lom.difficulty | Fácil | es_ES |
dc.lom.typicalLearningTime | 20 min. | es_ES |
dc.lom.educationalDescription | La finalitat de l'objecte d'aprenentatge és salvar carències detectades en alumnes de segon cicle. L'estudiant ha d'adonar-se, a partir dels exemples, de com és de ridícul donar com a resultat d'un exercici totes les xifres que proporciona la calculadora. Una vegada aconseguit això ha de recordar el concepte de xifra significativa (que hauria de conèixer del batxillerat), de repassar (i probablement ampliar) els seus coneixements sobre regles d'identificació i d'arredoniment i, finalment, d'assimilar els criteris generals sobre la manera d'operar i presentar resultats. | es_ES |
dc.lom.educationalLanguage | Catalán | es_ES |
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed | 2008-1 | es_ES |
dc.upv.ambito | PUBLICO | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Casanova Colón, J. (2009). Xifres Significatives. http://hdl.handle.net/10251/5623 | es_ES |