- -

Xifres Significatives

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Xifres Significatives

Mostrar el registro sencillo del ítem

Visor de vídeos

dc.contributor.author Casanova Colón, José es_ES
dc.date.accessioned 2009-06-22T07:24:50Z
dc.date.available 2009-06-22T07:24:50Z
dc.date.issued 2009-06-22T07:24:50Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/5623
dc.description.abstract En primer lloc es mostra, per mitjà d'exemples, que tots estem acostumats a emprar un nombre raonable de xifres significatives en les nostres activitats quotidianes i que, tanmateix, molts estudiants en donen una quantitat desproporcionada com a resultat de qualsevol exercici. A continuació s'introdueix el concepte de xifra significativa, s'exposen les regles per identificar-les i les d'arredoniment i, finalment, es donen criteris generals sobre la manera de dur a terme els càlculs i de presentar resultats. es_ES
dc.description.uri https://polimedia.upv.es/visor/?id=b8b081cc-b4a3-c04f-8a0b-77b898413d1b es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Resolució de problemes es_ES
dc.subject Xifres significatives es_ES
dc.subject Presentació de resultats es_ES
dc.subject.classification MECANICA DE LOS MEDIOS CONTINUOS Y TEORIA DE ESTRUCTURAS es_ES
dc.title Xifres Significatives es_ES
dc.type Objeto de aprendizaje es_ES
dc.lom.learningResourceType Polimedia es_ES
dc.lom.interactivityLevel Bajo es_ES
dc.lom.semanticDensity Bajo es_ES
dc.lom.intendedEndUserRole Alumno es_ES
dc.lom.context Primer ciclo es_ES
dc.lom.difficulty Fácil es_ES
dc.lom.typicalLearningTime 20 min. es_ES
dc.lom.educationalDescription La finalitat de l'objecte d'aprenentatge és salvar carències detectades en alumnes de segon cicle. L'estudiant ha d'adonar-se, a partir dels exemples, de com és de ridícul donar com a resultat d'un exercici totes les xifres que proporciona la calculadora. Una vegada aconseguit això ha de recordar el concepte de xifra significativa (que hauria de conèixer del batxillerat), de repassar (i probablement ampliar) els seus coneixements sobre regles d'identificació i d'arredoniment i, finalment, d'assimilar els criteris generals sobre la manera d'operar i presentar resultats. es_ES
dc.lom.educationalLanguage Catalán es_ES
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed 2008-1 es_ES
dc.upv.ambito PUBLICO es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports es_ES
dc.description.bibliographicCitation Casanova Colón, J. (2009). Xifres Significatives. http://hdl.handle.net/10251/5623 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem