Casanova Colón, J. (2009). Estimació de les reaccions, les lleis d'esforços i la deformada en un pòrtic pla sol·licitat per forces exteriors. http://hdl.handle.net/10251/5627
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/5627
Title:
|
Estimació de les reaccions, les lleis d'esforços i la deformada en un pòrtic pla sol·licitat per forces exteriors
|
Author:
|
Casanova Colón, José
|
UPV Unit:
|
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports
|
Issued date:
|
|
Abstract:
|
En aquest objecte d'aprenentatge es mostra com dur a terme una anàlisis qualitativa del problema d'un pòrtic pla sol·licitat per forces exteriors per preveure els signes de les reaccions i la forma tant de les lleis ...[+]
En aquest objecte d'aprenentatge es mostra com dur a terme una anàlisis qualitativa del problema d'un pòrtic pla sol·licitat per forces exteriors per preveure els signes de les reaccions i la forma tant de les lleis d'esforços com de la deformada.
[-]
|
Subjects:
|
Deformada
,
Lleis d'esforços
,
Reaccions
,
Problemes de força imposada
,
Pòrtic pla
,
Resistència de materials
,
Càlcul d'estructures
|
Copyrigths:
|
Reserva de todos los derechos
|
Publisher:
|
Universitat Politècnica de València
|
Type:
|
Objeto de aprendizaje
|
URL:
|
https://polimedia.upv.es/visor/?id=7ba0775b-a034-a447-8b12-716693a50fc3
|
Learning Resource Type:
|
Polimedia
|
Educational description:
|
L'objecte d'aprenentatge s'ha dissenyat per resoldre dubtes i salvar carències d'alumnes de segon cicle, que troben dificultats per intuir els trets fonamentals de la resposta mecànica d'estructures senzilles. Es basa en idees i procediments exposats en uns altres objectes d'aprenentatge, dedicats a la comprovació de reaccions i el dibuix de lleis d'esforços i de deformades, i desenvolupa les particularitats de l'aplicació a pòrtics plans i de la resposta mecànica d'aquests. Per completar l'aprenentatge i adquirir la destresa necessària, els estudiants haurien de dur a terme l'anàlisi qualitativa d'un nombre suficient d'exemples addicionals.
|
Intended End User Role:
|
Alumno
|
Context:
|
Ciclo superior
|
Difficulty:
|
Dificultad media
|
Interactivity Level:
|
Bajo
|
Semantic Density:
|
Medio
|
Typical Learning Time:
|
30 min.
|
Educational language:
|
Catalán
|
Access rigths:
|
PUBLICO
|