- -

Creating and Disseminating Open Educational Resources (OER): Research Trends and the Basics for Newcomers

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Creating and Disseminating Open Educational Resources (OER): Research Trends and the Basics for Newcomers

Mostrar el registro completo del ítem

González Alcaide, G.; Hernández San Miguel, FJ. (2015). Creating and Disseminating Open Educational Resources (OER): Research Trends and the Basics for Newcomers. ICERI Proceedings. 8051-8055. http://hdl.handle.net/10251/57587

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57587

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Creating and Disseminating Open Educational Resources (OER): Research Trends and the Basics for Newcomers
Autor: González Alcaide, Gregorio Hernández San Miguel, Francisco Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Biblioteca y Documentación Científica - Biblioteca i Documentació Científica
Fecha difusión:
Resumen:
Distance-based courses offered through e-learning platforms are gaining in popularity and supporters, particularly those resources offered through the Internet due to their ability to transcend the limitations of time and ...[+]
Palabras clave: Open Educational Resource (OER) , Research trends , Learning Management System (LMS) , Learning Content Management System (LCMS) , OpenCourseware (OCW) , Creative Commons , Digital libraries , Repositories
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-608-2657-6
Fuente:
ICERI Proceedings. (issn: 2340-1095 )
Editorial:
IATED
Versión del editor: http://library.iated.org/view/GONZALEZALCAIDE2015CRE
Título del congreso: 8th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2015)
Lugar del congreso: Sevilla
Fecha congreso: 16th - 18th of November, 2015
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem