- -

L'objecte com a possibilitat d'acció educativa en arts visuals. Propostes didàctiques basades en l'obra objectual artística. Estudi de casos

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

L'objecte com a possibilitat d'acció educativa en arts visuals. Propostes didàctiques basades en l'obra objectual artística. Estudi de casos

Mostrar el registro completo del ítem

Hervas Asins, L. (2015). L'objecte com a possibilitat d'acció educativa en arts visuals. Propostes didàctiques basades en l'obra objectual artística. Estudi de casos [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/59464

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/59464

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: L'objecte com a possibilitat d'acció educativa en arts visuals. Propostes didàctiques basades en l'obra objectual artística. Estudi de casos
Autor: Hervas Asins, Lucia
Director(es): Doménech Ibáñez, Isabel Huerta Ramón, Ricard Vicent
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura
Fecha acto/lectura:
2015-12-22
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In our daily life we are surrounded by objects. Industrial development and globalization have turned the private and public scenes into environments full of objects. Object art offers many potentialities for teaching ...[+]


[ES] En nuestra vida cotidiana estamos rodeados de objetos. El desarrollo industrial y la globalización han convertido el espacio privado y público en entornos repletos de objetos. Son muchas las potencialidades que ofrece ...[+]


[CA] En la nostra vida quotidiana estem envoltats d'objectes. El desenvolupament industrial i la globalització han convertit l'espai privat i públic en entorns plens d'objectes. Són moltes les potencialitats que ofereix ...[+]
Palabras clave: Objectes , Educació artística , Llenguatge plàstic i visual , Comunciació , Expressió , Materia , Art conceptual , Processos artístics , Estudi de casos , Competència artística , Currículum , Legislació en educació secundària , Taller didàctic , Museus , Publicacions , Propostes didàctiques.
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/59464
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem