- -

Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor

Mostrar el registro completo del ítem

Skorczynska Sznajder, HT. (2014). Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor. Procedia Social and Behavioral Sciences. 116:2344-2351. doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.570

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60032

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
Metaphor facilitates education by allowing for new perspectives or in aiding categorization and memorization. This study looks into the use of metaphor in a business training talk. The results show that the speaker ...[+]
Palabras clave: Metaphor , Education , Business training , Multimodality
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.01.570
Editorial:
Elsevier: Creative Commons Attribution Non-Commercial No-Derivatives License
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.570
Descripción: As an Open Access publication the Procedia Social and Behavioral Sciences is published under Creative Commons license – Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0)
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem