- -

An Active Learning Technique Enhanced with Electronic Polls

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

An Active Learning Technique Enhanced with Electronic Polls

Mostrar el registro completo del ítem

Such, JM.; Criado, N.; García Fornes, AM. (2015). An Active Learning Technique Enhanced with Electronic Polls. International Journal of Engineering Education. 31(4):1048-1057. http://hdl.handle.net/10251/60532

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60532

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An Active Learning Technique Enhanced with Electronic Polls
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
Only very few students answer questions like: Did you understand this? , Do you have any questions? etc. In this paper, we present an active learning technique that is based on the think-pair-share technique improved ...[+]
Palabras clave: Active learning , Electronic polls , Feedback , Participation , Think-pair-share
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
International Journal of Engineering Education. (issn: 0949-149X )
Editorial:
Tempus Publications. Dublin Institute of Technology.
Versión del editor: http://www.ijee.ie/contents/c310415.html
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem