- -

Spanish Universities shaping to European Higher Education Area (EHEA) by means new teaching methodologies. A case study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Spanish Universities shaping to European Higher Education Area (EHEA) by means new teaching methodologies. A case study

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez Gómez, M.; Marí Benlloch, MD. (2010). Spanish Universities shaping to European Higher Education Area (EHEA) by means new teaching methodologies. A case study. WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education. 7(9):299-309. http://hdl.handle.net/10251/60740

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60740

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Spanish Universities shaping to European Higher Education Area (EHEA) by means new teaching methodologies. A case study
Autor: Martínez Gómez, Mónica Marí Benlloch, Manuel Daniel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
This paper describes briefly the transformation of the obligatory subject Introduction to Statistics (IS), in the first year of degree in the Faculty of Business Administration and Management (Administración y Dirección ...[+]
Palabras clave: European Higher Education Area , Educational Innovation , ECTS credits , Pilot project , Student opinion , Analysis of questionnaires
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education. (issn: 1790-1979 ) (eissn: 2224-3410 )
Editorial:
World Scientific and Engineering Academy and Society (WSEAS)
Versión del editor: http://www.worldses.org/journals/education/education-2010.htm
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem