- -

The Traveler. Videojuego de plataformas empleando Unity3D y una API de IA en C#

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

The Traveler. Videojuego de plataformas empleando Unity3D y una API de IA en C#

Show full item record

Monfort Pardo, G. (2016). The Traveler. Videojuego de plataformas empleando Unity3D y una API de IA en C#. http://hdl.handle.net/10251/60943.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60943

Files in this item

Item Metadata

Title: The Traveler. Videojuego de plataformas empleando Unity3D y una API de IA en C#
Author:
Director(s): Mollá Vayá, Ramón Pascual
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2016-02-15
Issued date:
Abstract:
[ES] Este proyecto consiste en la realización de un videojuego de plataformas y exploración 2D con el motor de desarrollo Unity, con un énfasis en la gestión y creación de inteligencias artificiales con máquinas de ...[+]


[EN] The goal of this project is to create a 2D platforming and exploration game using the Unity engine. There is an emphasis in the creation and management of artificial intelligences using finite state machines. The ...[+]
Subjects: Videojuego , Unity , C# , FSM , Videogame
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Ingeniería Informática-Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record