- -

Promoting Restaurants Using Social Networks: Still A Lot Of Room For Improvement

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Promoting Restaurants Using Social Networks: Still A Lot Of Room For Improvement

Mostrar el registro completo del ítem

Sanchis Verdeguer, JV.; Peiró Signes, A.; Segarra Oña, MDV. (2014). Promoting Restaurants Using Social Networks: Still A Lot Of Room For Improvement. International Business and Economics Research Journal. 13(7):1613-1618. doi:10.19030/iber.v13i7.8912

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/61377

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Promoting Restaurants Using Social Networks: Still A Lot Of Room For Improvement
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
A growing trend in the hospitality industry is the promotion of products and services on social networks as an effective and economical way to reach a very important population mass with a bidirectional speech. The aim of ...[+]
Palabras clave: Restaurants , Social media , Facebook , Spain , Online purchasing
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Business and Economics Research Journal. (issn: 1535-0754 ) (eissn: 2157-9393 )
DOI: 10.19030/iber.v13i7.8912
Editorial:
Clute Institute
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.19030/iber.v13i7.8912
Descripción: We use the Creative Commons copyright license policy, CC-BY, to maximize the exposure of published manuscripts and remove access and reuse barriers. CC-BY gives researchers the right to copy, share, copy, edit, transform, extend, or republish provided that appropriate credit is given.
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem