- -

Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor López Sánchez, José Javier es_ES
dc.contributor.author Oltra Monzó, José es_ES
dc.date.accessioned 2016-04-13T11:51:47Z
dc.date.available 2016-04-13T11:51:47Z
dc.date.created 2016-02
dc.date.issued 2016-04-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/62496
dc.description.abstract Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales (Riunet) es_ES
dc.description.abstract [CA] La incorporació d’un sistema de control electrònic als motors de combustió interna alternatius és un fet necessari als motors actuals. Aquest sistema de control és el que garanteix la consecució de les prestacions requerides per l’usuari, alhora que es limita el consum de combustible i les emissions de gasos contaminants. Junt a aquests aspectes, el motor ha de ser també viable econòmicament, de manera que la incorporació de complexos sistemes de control no ha de perjudicar la introducció del motor al mercat. Una de les àrees on es pot millorar encara molt per tal d’obtindre motors més eficients, alhora que econòmics, és la combustió. En aquest projecte, s’aprofundeix en el control de la combustió en motors de gasolina d’última generació, en els quals es combinen distintes estratègies per efectuar el procés de combustió, com són l’encesa convencional provocada per un agent extern -com pot ser l’espurna d’una bugia- i l’autoencesa controlada de la mescla d’aire i combustible, estratègia coneguda com CAI. Per poder efectuar ambdues estratègies, resulta interessant tant conèixer la posició angular de la combustió com la seua qualitat, alhora que es mira per la seguretat del motor i s’incorpora un sistema de detecció de combustió amb autoinflamació incontrolada -fenomen conegut també com knock-. es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales es_ES
dc.subject Motores de gasolina es_ES
dc.subject Métodos alternativos es_ES
dc.subject.classification MAQUINAS Y MOTORES TERMICOS es_ES
dc.subject.other Ingeniero Industrial-Enginyer Industrial es_ES
dc.title Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials es_ES
dc.description.bibliographicCitation Oltra Monzó, J. (2016). Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina. http://hdl.handle.net/10251/62496. es_ES
dc.description.accrualMethod Archivo delegado es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem