Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | López Sánchez, José Javier | es_ES |
dc.contributor.author | Oltra Monzó, José | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-04-13T11:51:47Z | |
dc.date.available | 2016-04-13T11:51:47Z | |
dc.date.created | 2016-02 | |
dc.date.issued | 2016-04-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/62496 | |
dc.description.abstract | Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales (Riunet) | es_ES |
dc.description.abstract | [CA] La incorporació d’un sistema de control electrònic als motors de combustió interna alternatius és un fet necessari als motors actuals. Aquest sistema de control és el que garanteix la consecució de les prestacions requerides per l’usuari, alhora que es limita el consum de combustible i les emissions de gasos contaminants. Junt a aquests aspectes, el motor ha de ser també viable econòmicament, de manera que la incorporació de complexos sistemes de control no ha de perjudicar la introducció del motor al mercat. Una de les àrees on es pot millorar encara molt per tal d’obtindre motors més eficients, alhora que econòmics, és la combustió. En aquest projecte, s’aprofundeix en el control de la combustió en motors de gasolina d’última generació, en els quals es combinen distintes estratègies per efectuar el procés de combustió, com són l’encesa convencional provocada per un agent extern -com pot ser l’espurna d’una bugia- i l’autoencesa controlada de la mescla d’aire i combustible, estratègia coneguda com CAI. Per poder efectuar ambdues estratègies, resulta interessant tant conèixer la posició angular de la combustió com la seua qualitat, alhora que es mira per la seguretat del motor i s’incorpora un sistema de detecció de combustió amb autoinflamació incontrolada -fenomen conegut també com knock-. | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales | es_ES |
dc.subject | Motores de gasolina | es_ES |
dc.subject | Métodos alternativos | es_ES |
dc.subject.classification | MAQUINAS Y MOTORES TERMICOS | es_ES |
dc.subject.other | Ingeniero Industrial-Enginyer Industrial | es_ES |
dc.title | Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Oltra Monzó, J. (2016). Desenvolupament de metodologies alternatives a les que utilitzen la mesura de la pressió al cilindre per al control de la combustió en motors de gasolina. http://hdl.handle.net/10251/62496. | es_ES |
dc.description.accrualMethod | Archivo delegado | es_ES |